Tercera jornada

Ahir vam acabar fase de grups.

Sensació agredolça.

Hauria d'estar content ja que vam guanyar. 

Però no ho estic.

Complicat d'explicar. 

Convé fer reflexió.

Unes quantes coses a tenir en compte.

D'entrada, vam (vaig) menysprear, en certa manera, el rival. Pensava que després dels dos últims partits havíem après algunes coses, però malauradament no ha estat així. I això, ahir, quasi ens costa la derrota.

I en segon lloc, constato la dificultat de dirigir un grup humà. Ho he tingut sempre present, però amb els anys s'accentua la dificultat. Tinc la sensació que no sabem ni on som ni què volem.

Em sorprèn, avui encara, després de tants anys, quan, en un esport d'equip, es prioritza la situació personal.

En alguna cosa ens equivoquem.

I constato, i vull deixar clar, que m'entristeix profundament no donar el tracte que m'agradaria a una jugadora, però hi ha una evidència: el grup sempre està per davant del jugador.

Quan estàs en un grup que vol o ha de competir, la prioritat sempre és el grup.

Dit això, és curiós que estigui fent aquesta reflexió després d'una victòria agònica a l'últim segon quan vam anar tot el partit perdent.

I, sobretot, tenint en compte que, amb la victòria d'ahir, hem aconseguit estar entre els dos primers del grup i que tenim uns creuements que, si estem amb mentalitat guanyadora, ens poden permetre arribar a semifinals.

Després...ja veurem.

Curiositats de la vida…

Crec que tothom ha de ser conscient d'on és,  d'on vol ser i d'on vol arribar.

En la vida s'ha d'estar disposat a pagar peatges per arribar a aconseguir tot allò que es vol.

Res no és fàcil. 

Aprenentatge, al cap i a la fi.

Avui vuitens de final. Oportunitat de seguir avançant. 

Com tindrem el cap? 

Ens recomposarem després de les dificultats d'ahir? 

Creixerem? 

Ho farem sols? 

Tindrem eines? 

Estem educats/ preparats per fer-ho?

O necessitarem que ens motivin/consolin des de fora?

I una pregunta per acabar: haguéssim signat, al principi de la temporada, estar en les circumstàncies que estem en aquest Campionat?

Doncs, mirada endavant, aprendre dels errors i treballar per arribar al màxim…

A seguir!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís