Avui també he al.lucinat...

Ahir escrivia quatre línies a partir de la lamentable demostració de cultura, d'Història i, per suposat, d'empatia que van quedar paleses en la intervenció del senyor Pablo Casado en la seva visita a les Illes Balears.

Avui he tornat a quedar sorprès, però aquesta vegada de forma positiva. 

Quan vinc a Tamariu, tinc la costum de comprar premsa esportiva i m'he quedat sense paraules quan he llegit un article sobre Oksana Chusovitina.

https://www.mundodeportivo.com/juegos-olimpicos/20210725/410685600797/chusovitina-fuera-de-la-final-dice-adios-a-la-gimnasia-en-sus-octavos-juegos.html

Perdoneu la meva ignorància perquè no la  coneixia. Gimnasta de 46 anys participant en els seus vuitens Jocs Olímpics. Les grans gimnastes deixen de ser competitives i es retiren  tot just arribant a la vintena o abans d'arribar-hi.

La gimnàstica és un esport que exigeix una gran quantitat d'hores d'entrenament i una especial disciplina. Vagi per davant el reconrixement per les trajectòries de la  Laia Palau o el Pau Gasol que, amb més de 40 anys, segueixen al peu del canó, però es fa evident que parlem d'esports molt diferents.

Serveixin aquestes línies per deixar constància de la meva profunda admiració cap a una persona que ha dedicat  més de 30 anys de la seva vida a una dinàmica d'entrenament que la majoria de mortals no aguantaríem  ni un mes, i tenint en compte que es tracta d'un esport gens mediàtic i econòmicament infravalorat.

Serà un bon exemple per explicar a les meves jugadores...


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís