Unes paraules de record

Avui m'ha arribat aquest text, me'l faig meu i el vull compartir:

"Rescatant el sentit d'aquest dia d'entre les insulses carabasses i falses teranyines, proposo un brindis pels que ja no hi són. 

Pels avis, pares, tiets, cosins, germans ... Pels amics i amors que se'n van anar tan de matinada..

Ja són pols d'estrelles però mantenen les seves llars en el nostre cor. A tots i cadascun d'ells, un càlid record i tres paraules: gràcies, perdó, us estimo. 

Pels que no estan amb nosaltres. 

Pels que falten i van deixar la seva absència escrita en records. 

Per aquells que van deixar de mirar els nostres ulls i nosaltres els seus.

Per aquells a qui el cor els va fallar i van deixar d'escriure notes a la partitura de la nostra vida. 

Per aquells que van prometre ser feliços i van morir lluitant per aconseguir-ho.

Per aquells que no van arribar a ser-ho.

I per aquells que van morir amb un somriure a la cara després d'anys, i milers de records viscuts. 

Recordem-nos veritablement d'ells, els Sants de les nostres vides. 

Feliç dia de Tots Sants."

           

Anònim

Comentaris

  1. Descansin en Pau
    I tant de bo continuin per molts anys al nostre Cor/Record
    Gràcies per compartir-ho Oriol.

    ResponElimina
  2. M'has pensar ,,,,,molt en la meva mare......moltes coses..que no li vaig dir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Passa sovint... com convèncer-nos que no ens torni a passar amb aquells que encara tenim al costat és un gran repte...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís