Bona Sort

Juguem al Catan, al Rummikub o al Carcasonne. 

Estona divertida i de família

Jocs d'atzar. 

Segur?

Sempre guanya la Míriam.

Estava escoltant un podcast de l'Àlex Rovira en que, parlant de la Bona Sort, ha comentat una frase molt coneguda: "L'atzar reparteix les cartes, però tu les jugues".

Sempre té sort la Míriam? O ella sap jugar millor que jo?

Fa uns anys la mare d'una jugadora em va comentar després de guanyar un campionat d'Espanya que jo tenia molta sort…

Hi vaig pensar i vaig arribar a la conclusió que sí, que potser havia tingut sort en aquell triple que vam ficar i que el rival va falla, en aquella falta que vam provocar o en aquells tirs lliures.

Però després de pensar-hi una mica més, vaig valorar-ho d'una altra manera. En pimer lloc, un partit dura 40 minuts i hi passen moltes coses. I, en segon lloc, arribàvem a aquell partit després d'haver entrenat molt i guanyat molts partits.

Tot és sort?

Gol in extremis d'Iniesta a Stamford Bridge. A partir d'aquí el Barça pot arribar als 6 títols. Sort? Una mica segur...però l'equip jugava molt bé, amb molta feina al darrere…

Partit de campionat d'Espanya cadet temporada passada. Perdem de 5 faltant 50" i fem dues cistelles per guanyar el partit. Va haver gent que va dir que havíem tingut molta sort. Potser sí. És cert que haguessim pogut fallar i perdre. Però només nosaltres sabíem la quantitat d'hores i hores que havíem treballat aquells detalls.

Per tant, tinc clar que seguirem treballant per poder tenir aquesta "sort", un cop més, als moments importants.

Repte apassionant ara que comença la part decisiva de la temporada...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís