Ara sí, balanç final...

Ara sí.

Temporada finiquitada.

Avui, abans de la final de Catalunya, he estat parlant amb l'entrenador del Barça i em deia que se li havia fet molt llarga la temporada.

M'ha fet pensar.

A mi mai se'm fa llarga una temporada.

Entrenar i fer progressar les jugadores és tot un món. I és un món meravellós.

Crec que massa sovint ens deixem portar pels resultats de l'equip, però al bàsquet de formació hi ha molts aspectes més importants que el resultat.

Sempre dic que el resultat és la conseqüència, no l'objectiu.

De fet, avui acabo temporada i ja tinc al cap tot el que faré el proper any.

Sí, ara mateix, hores després de perdre una final de Catalunya, ja estic pensant en la temporada 22-23.

Nous reptes, nous objectius, nous projectes. Jugadores que em fa il·lusió entrenar i que vull ajudar a créixer…

Reptes. Sempre reptes.

Apassionant..

És curiós perquè "apassionant" és una paraula que utilitzo molt. I ho faig perquè, a la vida, el que no t'apassiona passa desapercebut.

I jo no vull que allò a què dedico tantes hores i que em porta a perdre'm coses importants, passi desapercebut.

Hi ha quelcom millor que tenir il·lusions?

Avui, al dinar de comiat de temporada, una mare m'ha dit que havíem de ser campions de Catalunya i d'Espanya la propera temporada i ha afegit que em posava molta pressió…

M'encanta la pressió. Però la meva màxima pressió és ajudar a construir jugadores i persones que sàpiguen enfrontar-se a reptes i obstacles.

Sí, apassionant.

Comentaris

  1. Aquesta mare en lloc de preocupar-se per demanar Campionats potser que es preocupi per si la seva filla creix com a jugadora i persona, si gaudeix del camí per arribar a jugar aquests Campionats, de Campiones de Catalunya i Espanya Cadet que a Junior ja no juguen a bàsquet hi ha un bon grapat, molts ànims Coach

    ResponElimina
  2. Ho va dir molt bé, en un context de gresca... però em va fer pensar. Per això vaig escriure aquest post.
    Si hi havia alguna cosa amagada en el comentari, ho desconnec. Ara bé, estic totalment d'acord amb tu en el fet de "gaudir del camí a...."

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís