Florència (1)

Novembre 2021.

Dinar a Caldetes aprofitant que l'Oriol ve de Menorca.

A mig dinar, comencem a parlar de fer un viatge a Florència. "Oriol, ens has de fer de guia" (hi ha dos Oriols!!!).  Recullo el repte. Florència m'apassiona. Síndrome de Stendhal? Potser sí.

Sembla que tot quedarà en una conversa dinant…o no?

L'Oriol insisteix. Li encanta viatjar. Crea un grup de whatsapp. És el que es porta ara.

Comença el bombardeig.

"Quan us va bé? Setmana Santa? Principis de juliol?"

Mira preus. Busca hotels. I tot va agafant cos.

Quan sembla que el tema decau, en Joan ens posa les piles.

Ja tenim dates. 8, 9 i 10 de juliol i, també,  vol i hotel!!

Ara toca fer el guió. Què és imprescindiible? Què ens fa il·lusió?

Això em toca a mi. 

I m'hi poso. M'encanta la idea…

Tot ho muntem els homes. Les dones queden a l'expectativa. Totes, excepte una. 

Sí, la Míriam no en sap res.

Vull que sigui sorpresa. 

Regal d'aniversari.

Sopar? 

El Josep contesta ràpid "jo m'apunto"

Perfecte. Aprofitem que l'Oriol estarà uns dies per aquí…

Qualsevol excusa és bona per quedar els 5. En Joan proposa un italià i en Marc fa la reserva. Port del Masnou.

Cervesa amunt, cervesa avall. Ampolleta de vi i una bona pizza. 

El viatge va agafant cos.

Tot lligat. Entre l'Oriol i el Josep compren les entrades que necessitem.

Passen les setmanes i ens acostem al dia assenyalat.

Tothom mutis. La Míriam només sap que el 8 no pot anar a treballar.

"On anem?". Jo, mutis. I ella que insisteix.Vol saber on anem. "Que he de fer la maleta i no sé què posar-hi…"

Al final claudico i, un dia abans de marxar, li dic la paraula màgica, "Florència".

Sembla que li agrada.

Veurem.

(Seguirà)


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís