Nous projectes.

Estiu interessant.

He desconnectat i he fet molt bàsquet.

He pensat molt.

I ara em toquen dues coses.

La primera, agrair a aquells jugadors (genèric), i a les seves famílies, que han cregut que els podia ajudar en el seu creixement tècnic.

I la segona, plantejar-me nous reptes.

La veritat és que, malgrat sembli que pot ser avorrit, el treball tècnic és apassionant.

Veure el jugador interioritzant un concepte i fer-se'l seu, o observar com canvia la seva cara quan veu que assimila alguna cosa nova, fa que aquell temps dedicat a ajudar-lo multipliqui la seva dimensió.

Per davant, tinc un projecte que em fa molta il·lusió: avançar en la tecnificació que ara mateix estic fent.

He tingut un estiu molt ric en el treball. 

He tingut molts jugadors, però vull oferir molt més perquè crec que el jugador que vol créixer s'ho mereix.

Tinc moltes idees i projectes, que pròximament compartiré, que em motiven profundament.

Tot sempre perquè aquells que creguin que els puc ajudar tinguin allò que desitgen…

Seguim

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís