Angola (7)

5 del matí.

Toca llevar-se i anar cap a l'aeroport.

M'espera Luanda per començar la feina de veritat. 

Fins ara tocava observar i preguntar. M'havia de situar…

Encara no ho estic, però començo a tenir opinió sobre les jugadores i em vaig fent una idea de tot plegat.

Arribem a l'aeroport i no hi ha ningú per fer el check in. L'aeroport està literalment desert: ni passatgers ni empleats

Tan sols una noia asseguda en una taula a l'entrada de l'aeroport que ens diu que arribaran en una estona. Encara hi ha coses que em sorprenen. 

Al cap de mitja hora de ser allà, arriba una hostessa.

Facturem i esperem. 

Aprofitem per emorzar (hi ha una barra de bar a tocar de la porta d'embarcament). Aeroport molt familiar. Entrepà calent amb pa de motlle de tonyina i formatge.

Deliciós. 

Gairebé no tenim temps d'acabar i toca embarcar.

Caminem pel mig de l'aeroport cap a l'avió. 

L'únic avió en tota la pista.

Pugem.

20 passatgers mal comptats.

Enlairar-se l'avió i quedar-me adormit ha estat automàtic.

"As usual", com diuen els anglesos.

Poc menys d'una hora i aterrem a Luanda. 

Directes a la seu de la FAB.

He de conèixer el primer membre de l'staff: en Bruno, el preparador físic. 

Bona sintonia des del primer moment. Establim les primeres bases del treball.

Estem d'acord.

Genial!

Poca estona. Simplement, una primera impressió. Necessitem veure el gimnàs i el pavelló on treballarem per afinar la feina.

El Filipe em porta a l'hotel.

Seguint el costum, dino força bé.

Ara toca descansar una mica. M'he llevat a les 5h.

Tarda de feina.

He de preparar conceptes a treballar i preparar la reunió amb l'staff. 

Demà ens reunim a les 10. 

Per fi coneixeré aquells amb qui compartiré hores i hores durant els propers 40 dies.

Serà com un matrimoni: moments de sintonia, barrejats amb moments d'un punt de tensió i desacord. Esperem que siguin molts més dels primers que dels segons i que tot rutlli el millor possible.

Tenim un repte molt xulo per davant.

Abans de sopar, surt la convocatòria oficial de la FAB. Les jugadores ja saben qui és a la llista i qui no hi és.

Sorpresa i satisfacció per a algunes?

Enuig i decepció per a algunes altres?

Un pas més.

Anar cremant etapes.

Ara toca videoconferència amb el món "normal" de la família. 

Em troben a faltar? 

Jo tinc moments en què les trobo molt a faltar. 

Com diuen alguns: "va amb el sou".

O dit d'una altra manera: "si no vols pols, no vagis a l'era".

Però no és fàcil...

Sopar i a llegir una mica.

Demà més…

Comentaris

  1. Why Alexia Dizeko is not in the team, at this moment she's one of the best players. It would be good to watch Teresa Mbemba also.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I'd like Alexia Dizeko was in the team but I think because she doesn't have permission from her college. She's just changed to Florida Gators, so it's not possible she is in the Angola team.

      Elimina
    2. Coach thank you for he feedback, i wish to you and the team all the success in the afrobasket

      Elimina
  2. Ànims campeón, un repte molt xulo, una abraçada

    ResponElimina
  3. Hola Oriol, des de Catalunya. Veig com “t’aconsellen” de quines jugadores seleccionar…🙄 Ànims !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Des de Catalunya? De tota manera no va desencertat. Era jugadora prioritària, però no ha estat possible tenir-la. Ja m'hagués agradat

      Elimina
  4. Ànims💪!!! El repte comença ara! Aracomença el millor! Sort!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís