Angola (1)

Setmana Santa.

Entrenament al Palau.

Entra a pista en Pep Clarós acompanyat d'una noia alta amb pinta d'exjugadora. Me la presenta. Havia jugat a Espanya uns quants anys enrere i ve com a cap d'expedició d'un grup de nens angolenys que venen a jugar el torneig de la UEM.

De cop, sense més, el Pep em pregunta si veuria amb bons ulls anar aquest estiu a Angola a dirigir la selecció femenina absoluta que "potser" ha de disputar el Campionat d'Àfrica.

No m'ho penso gaire.

Sona a repte.

Li dic que sí.

Em diu que no em faci il·lusions, que no és probable perquè en la ronda prèvia classificatòria van ser eliminades. Hi ha alguna opció que els puguin repescar, però tot molt incert.

Aquí va quedar la conversa.

Passen els mesos sense notícies i programo el meu estiu de tecnificacions.

De cop, dimarts passat em truca el Pep i em diu: ", acaben de repescar Angola per al Campionat i demà et trucaran". 

Dit i fet.

Dimecres em truca el vicepresident de la Federació angolenya i em diu que, si m'interessa, el dia 25 marxo cap allà.

Estrés. 

Queden 10 dies. 

Coses pràctiques: passaport i vacunes.

Però i les jugadores?

No conec el bàsquet angoleny…

Videos, llistats…

Tot correcuita…

El Pep somriu. "Tranquil, Oriol, això és Àfrica. Sobretot, molta paciència".

Cap més notícia.

Passen els dies.

Passaport renovat. Una cosa menys.

No aconsegueixo, però, cap centre perquè em vacunin. 

Per fi en trobo un. 

Avui, quatre vacunes de cop, i un munt de normes i consells. 

Surto de la meva zona de confort…

Però, quan viatjo? 

No tinc el bitllet encara...

23h. Vaig a dormir i veig un whatsapp: "Amanhã espero ter tudo para iniciares viagem 23 pela manhã".

En poc més de 24 hores marxo!!!

Alucinant. Dos dies abans del previst.

No tinc bitllet, però marxo ja!

A fer la maleta. 

Això promet.

Serà una aventura. 

Apassionant.

30 dies a Angola i cap a Rwanda a jugar el Campionat. I love this game…


Comentaris

  1. Mucha suerte y a disfrutar de la experiencia. Mucho Bàsquet

    ResponElimina
  2. Molta sort Oriol!! Gaudeix molt d’aquesta experiència! 👏👏

    ResponElimina
  3. Maria Lluïsa
    Boa viagem e muita paciência.
    Ate logo.

    ResponElimina
  4. Molta sort, gaudeix del bàsquet i de les vivències! ja t'anirem seguint per aquí

    ResponElimina
  5. L’únic Consell que et puc donar és el que ja t’han dit, Paciencia. Tot acaba passant, però a una velocitat diferent. Si ets capaç de baixar el ritme, Africa és meravellosa! Disfruta l’experiència!

    ResponElimina
  6. Enhorabona, segur apredran molt amb tu, serà un avanç pel basquet africà

    ResponElimina
    Respostes
    1. No havia vist el missatge... Espero que realment vegin quelcom diferent del que havien fer fins ara

      Elimina
  7. Que vagi molt bé , serà una gran experiència , segur!! Ànims i a disfrutar-ho.

    ResponElimina
  8. Felicitats, gran oportunitat per disfrutar d'una gran experiència.

    ResponElimina
  9. tu mareixas disfruta i molta pasiensia recorts am salut i alegria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies...ara em toca demostrar que podem fer créixer l'equip i obtenir resultats

      Elimina
  10. Tot anirà bé i segur q ho gaudiràs. Serà una bona experiència diferent a les viscudes fins ara q han sigut moltes. Sort!!💪

    ResponElimina
  11. El d'abans era jo. Sort!!💪

    ResponElimina
  12. Que gran que ets...no tens límits?..aportaràs i recolliràs una experiència, inigualable .... força mister...però no et fara falta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Txema. Els límits de les persones són els que ells nateixos es posen. I segurament el límit més gran que tenim és la manca d'il.lusió. Ara bé, sí que discrepo en una cosa, un punt de firça i d'empenta sempre van bé. Una abraçads

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís