Angola (2)

15.30h.

La Míriam, amb bon criteri, em diu que ja hauriem d'anar cap a l'aeroport. Podem trobar problemes a la carretera (sortida de cap de setmana, revetlla…).

A les 17h ja som a la cua del check in amb tres hores d'antelació.

Tot perfecte. 

La cua no es mou. Sembla que n'hi ha que es van colant. Una hostessa ens ho explica. Primer facturen els que es queden a Casablanca i després els que tenen connexions amb altres destinacions. Ens aniran cridant. Cap problema. Tenim molt marge. Miro al meu voltant. Roba de tots colors. Multitud de llengües. Molts, entre ells, parlant-se en castellà o català, llengua comú. Interessant la multiculturalitat. Soc l'únic blanc. M'hi hauré d'acostumar. Educació exquisida. Ni un crit, ni un mal to. Sovint tenim massa prejudicis…

Pregunto a l'hostessa, com a curiositat, quantes connexions diferents es faran a Casablanca. M'ensenya un full i en compto unes 15 de diferents. S'han d'ordenar les maletes...

Portem una hora i no ens hem mogut. Començo a tenir dubtes, però vull ser positiu.

Les nenes i la Míriam aguantant estoicament. Ve l'hostessa i em diu que m'acosti al mostrador. El vol sortirà amb dues hores de retard. No puc connectar amb Luanda. Només tenia marge d'una hora. I ara què? Solució?

El següent vol a Luanda, diumenge 22.15…

Em gestionen canvis de bitllets i cap a casa. Farem la revetlla junts. L'única part positiva…

Em perdo el primer partit de la final del Campionat d'Angola en què he de veure moltes de les jugadores que tindré a la selecció.

M'hauria de llevar a Luanda, però em llevo a Argentona. Feina online tot el dia i demà viatjo al matí per estalviar-me problemes de connexió amb el següent vol. Em passaré 8 hores a l'aeroport de Casablanca, però, amb la feinada que tinc, dubto que se'm facin llargues…

No podia ser tot tan fàcil.

Seguim


Comentaris

  1. Interessantísima aquesta vivència. Et porto seguint un temps i mai t’havia escrit. Et vaig descobrir perquè la meva filla és de la generació del 2007 i jo també soc un malalt del bàsquet.M’encanten les teves reflexions. Endavant i molts ànims en aqiesta aventura!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel feedback. Sempre he pensat que és bo compartir allò que pot ser útil a algú. Conec la teva filla?

      Elimina
    2. No crec. Lavan tallar a la penya l’any 2021 i crec que no t’hi has arribat a enfrontar

      Elimina
  2. Anècdotes i mes anècdotes ! I tot just comença l’aventura!! A gaudir-la!!!❤️❤️

    ResponElimina
  3. Quina aventura… jo no l’hagués pogut escriure amb la quietud que que transmets…

    Des del meu punt de vista res és casual i tot està connectat per un motiu que no entenem en un inici però del que prenem aprenentatges i experiencia, si som capaços de veure el fil des de la calma i el pensament.

    Per altra banda, si fos un llibre, aquest capítol ens posa ja d’inici en genere didàctic d’aventures, amb un gir innesperat que ens provoca que volguem llegir-ne més. Tot plegat Apasionant, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una de les coses que m'han aconsellat és "Calma". És un escrit des de la calma....la tensió ja arribarà quan estiguem a pista per decidir qui formarà l'equip definitiu i quan ens acostem al campionat...
      Tot plegat apassionant🥰🏀

      Elimina
  4. Ja es un bon inici d'aventura en el propi aeroport. Es com si la ninfa que gestiona els reptes hagues fet que tornessis a casa unes hores tot demanant una mica de tranquilitat, el regal adquirir s'ho val. Gaudeix no tant sols del moments sino de tota l'experiencia en el seu conjunt. Si l'Africa ja te de per si una magica forma de existir nomes caldra que un mag il.lusionat li otorgui a cops de pilota i estrategia un segell de qualitat i bon fer. Per damunt de tot esgarrapa aquesta fita amb alegría, es tot massa maco per no fer.ho. Bon viatge xaval.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quines paraules més maques. Moltes gràcies. Intentarem donar i rebre. Al final, la vida consisteix en això

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís