Angola (4)

Ara sí. Ara ja començo a tocar la realitat.

De l'aeroport a buscar la Naci (és vicepresidenta de la Federació i m'està ajudant a situar-me amb les jugadores), conec una mica la realitat de la ciutat. Un món diferent. No valorem prou què tenim.

El trànsit infernal. Conducció, campi qui pugui. No hi ha carrils, no hi ha semàfors, a les rotondes entres pitant i ja s'apartaran... 

Mama, por.

Esmorzar i cap a l'aeroport de vols domèstics.

Tenim vol a les 9h cap a Benguela per veure el segon partit de la final.

8.30h. Arribem a l'aeroport i ja han tancat facturació. 

Caos.

Al mig de l'aeroport em toca obrir la maleta i treure el que puc necessitar els dos propers dies….Amb sort m'enviaran la maleta via bus i arribarà aquesta nit o demà al matí

Calma. Sempre calma.

9.30h. Havien tancat facturació, però portem més d'una hora dempeus i encara no hi ha notícia del vol.

Amb això ja fa més de 24 hores que vaig sortir de casa i encara ni m'he dutxat ni m'he estirat…

La Naci, al meu costat, em situa. Jo pregunto i ella respon. És un encant.

Sort en tinc d'ella.

Parlem el mateix llenguatge. Crec que ens entendrem.

10.30h. Encara sense notícies del vol.

Calma. Sobretot, calma.

L'esquena em comença fer mal.

Agafem el vol i arribem a Benguela.

Mirar per la finestra del taxi és una lliçó de vida. Molta gent al carrer, moltes motos (amb 2 i 3 tripulants), mercats ambulants. Es nota una alegria en la gent que contrasta amb el nostre estrés diari.

Els estudiants de l'Escola Pública van amb una bata blanca pel carrer, el seu uniforme. Se'ls veu d'una hora lluny…

Dinem a l'hotel. Exquisit. 

Pujo a descansar i miro per la finestra. L'hotel és un oasi enmig de la realitat…

16.30. El vicepresident de la Federació ens ve a buscar per anar al segon partit de la final.

Per fi, bàsquet.

3 pròrrogues i forcen el 3r partit amb un triple a l'últim segon. Genial. 

Podré veure competir algunes de les preseleccionades un dia més.

Després de gairebé tres hores de partit, arribem a l'hotel. 

Sopar i dormir, que ja toca. Porto 36 hores sense descansar…

23.30. Mig adormit, sento cops a la porta. És la Naci que em diu que ja m'ha arribat la maleta.

Em puc posar el pijama...

T'ho solucionen tot. 

Gràcies.

Bona nit




Comentaris

  1. Oriol molta sort en aquesta aventura, serà una experiència inoblidable segur. Un abraçada company!!!!

    ResponElimina
  2. No deixis de posar-nos al dia, si us plau. Aquesta experiència és quelcom únic.

    ResponElimina
  3. Explica ambient a les grades…..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahir tot molt curiós...2n partit de la final. Faltant 50 segons per acabar la prórroga, es van aixecar dos persones al mig de la graderia amb un micro i van fer un speech mentre hi havia un temps mort. Queixes de l'equip que perdia. Ni cas...van seguir parlant

      Elimina
    2. Son els reis de la improvització…. Grandiosos!

      Elimina
  4. Oriol no deixis de comentar és com una història de fàbula per els k no coneixem el bàsquet al continent africà.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís