Angola (36)

7.30h, esmorzar.

Les hem fet matinar.

Entrenem a les 9h.

Tan sols 50 minuts  

Els aprofitem. Repassem detallets i fem tir. 

Els últims 15 minuts el preparador físic (és un crack) treballa amb elles per mantenir el excel·lent to físic amb què les ha portat fins aquí.

Després de l'entrenament, sessió oficial de fotografies.

Tot un show. 

N'han fet de tot tipus. S'ho han passat d'allò més bé.

Ambient distès. Han ballat, han rigut.

Se les veu tan contentes!

Em segueix sorprenent com canvien de dins de la pista a quan ja ha acabat l'entrenament. 

Em sembla genial.

Tornem a l'hotel.

Dinar i descans.

A partir de les 17h, en grups de 4 jugadores, van al gimnàs a seguir treballant.

Mentrestant, jo acompanyo als caps d'expedició (Naci i Henio) i a la delegada (Desy) a la reunió tècnica.

A part que em gràcia anar-hi, penso que m'anirà bé per treballar el meu limitat anglès.

El necessitaré per a les rodes de premsa🥴. 

Llavors ens donen una pauta a seguir, durant els partits, que ha molestat, sense excepció, a totes les delegacions.

Sembla que la FIBA obliga a que, a l'Afrobasket,  els entrenadors vesteixin de manera diferent que a Europa.

Fa pocs dies ha acabat l'Eurobàsquet femení i els entrenadors anaven vestits amb el polo oficial de la seva selecció, en canvi, a l'Afrobasket no es pot. No ho puc entendre.

Quan sortim de la reunió anem de compres al supermercat. Hem de cuidar les players. Comprem menjar per a mitja tarda.

Arribem un punt cansats.

Tarda llarga.

Sopar i cap a l'habitació.

Demà comença la competició, tot i que nosaltres debutem dissabte.

Oportunitat per veure enfrontant-se, a les 18h, els nostres rivals de dissabte (Costa d'Ivori) i diumenge (Rwanda). 

Ells ja es trauran els nervis del primer partit. 

Nosaltres haurem d'esperar un dia més. 

Ja tinc ganes que arribi

Abans, però, tenim la cerimònia d'inauguració.

Sorpresa total. No tenim ni idea de com serà. Veurem…


Comentaris

  1. Ara si que ha arribat el moment... 2 dies i a jugar de debò.

    Segueix gaudint i ja que ho som a competir!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gaudir, sempre....i competir? per suposat ens hi deixerem la pell. A veure fins on arriba el talent

      Elimina
    2. Volem vídeo de la RdP i de la ceremònia inaguració…. Hahahahah

      Elimina
    3. La cerimonia la podràs veure des d'Afrobasker.
      La Roda de Prensa espero que no😂

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís