Cap on anem?

Avui em "toca"compartir això. M'entristeix profundament cap on estem portant el món...

Les xarxes són una gran evolució en la possibilitat de conèixer/compartir informació, sensacions, comunicació...però també és un canal important per desvirtuar-ho tot plegat.

Fa unes hores he penjat, en aquesta pàgina,  un text que m'ha arribat, fent un error important: no he buscat la font per tal de saber si era fiable.

Era una suposada carta del periodista i acadèmic uruguaià Leonardo Haberkorn amb què s'acomiadava del món educatiu, frustrat i decebut.

La carta està manipulada i descontextualitzada. És cert que el fons del que ell volia transmetre es manté bastant fidel, però és evident que m'he equivocat a l'hora de presentar-la sense haver buscat el seu origen.

A continuació deixo un enllaç per tal que es pugui llegir l'origen i la manipulació que se n'ha fet.

https://verne.elpais.com/verne/2018/11/11/articulo/1541931254_806173.html

L'article en qüestió el va publicar en el seu blog personal. Val la pena llegir-lo i reflexionar sobre ell...

Aquí el deixo compartit:

http://leonardohaberkorn.blogspot.com/2015/12/con-mi-musica-y-la-fallaci-otra-parte.html?m=1

Em venen dues reflexions molt ràpidament:

La primera és: ens estem equivocant en la formació dels nostres joves? O potser en totes les èpoques ha succeit el mateix i, simplement, és un tema d'adaptació i evolució?

I la segona: val tot per tal de fer arribar un missatge, encara que sigui amb un bon fi? Caldria treballar més l'ètica en la formació dels més joves? 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís