Joan Carles

 .

Ahir vaig escriure un tuit en què recordava al J. Carles Pié el dia que es complia el segon aniversari de la seva mort.

Hi ha infinitat de detalls, moments, situacions i intimitats que vam viure plegats en els gairebé 40 anys d'amistat que fan que segueixi molt present en el meu dia a dia.

Les meves filles l'adoraven i ell sentia una especial debilitat per elles. Era molt proper, divertit i carinyós amb elles.

La Miriam també el va plorar. Igual que tots aquells que érem els seus amics des de ben joves. I és que es feia estimar...

Però entre ahir i avui he quedat gratament sorprès per la repercussió del tuit. Després de menys de 24 hores han llegit el tuit més de 11.000 persones i més de 1000 han interactuat amb ell o l'han retuitat.

He de dir que m'ha emocionat. Gent de tota Espanya, i de fora d'ella, el recorden i, possiblement, l'enyoren, tal i com ho faig jo.

Joan Carles, eres molt gran. 

Eres una gran persona i un gran amic, a part d'un grandíssim entrenador. 

I la prova d'això és la resposta d'aquells i aquelles que et van conèixer i van compartir espais i moments amb tu.

Pots estar molt i molt satisfet de l'empremta que has deixat.

I com d'orgullosa n'ha d'estar la teva mare!

Gràcies, J. Carles, per tot el que hem compartit plegats.


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís