Seguir sumant

Diumenge. 7 del matí.

Estirat al llit, amb les gates als peus i la Míriam dormint al costat. 

Primera nit a casa després d'una setmaneta a Broto, a les portes de la Vall d'Ordesa.

Toca fer balanç.

Hem fet una mica de tot. Hem caminat molt; han fet barranquisme i muntat a cavall ( jo no he pogut, maleït escafoides); ens hem arribat fins a Formigal i Jaca; hem menjat molt, i molt bé (quina carn de vedella…); i ens hem deixat guanyar per la Míriam al Catan…

Però, per sobre de tot, hem rigut, hem gaudit i hem fet família.

Coses senzilles, res espectacular. Perquè, al final, la vida està en els petits detalls, no, en les grans coses.

M'emporto tot això.

Veure les cares de l'Aina i la Núria gaudint de tot; veure la cara de la Míriam mentre observa les seves filles; i "viure" aquests dies especials, que s'han fer tan curts, al costat d'elles.

Però m'emporto quelcom més important, més íntim. 

Gaudir no del que tens o del que fas, sinó gaudir del que ets. Moments, pocs, de soledat, llegint, mirant i escoltant el riu o aixecant la vista a les muntanyes. 

Prendre contacte amb la natura et fa entendre la vida d'una manera diferent.

Sense pressa, t'adones que aquesta pausa dins la voràgine del nostre dia a dia és el que dona sentit a SER. 

Malauradament hem creat un món en què aquesta pausa és tan curta que no aprenem a assaborir-la, a fer-la nostra.

Per això, divendres nit, mentre la Míriam i les nenes anaven cap a la casa, em vaig quedar "a soles" amb el riu. Van ser dos minuts especials en què vaig recordar el meravellós llibre del Paulo Coelho "Junto al río Piedra me senté y lloré".

M'hi hagués quedat una estona més llarga.

Silenci quasi total només trencat pel rumor de les aigües. Hipnotitzat mirant-les. El temps es va aturar…

Moments que sumes, sense adonar-te, a la teva motxilla.

Dissabte va tocar fer maleta i marxar.

Però no vaig voler fer-ho sense "acomiadar-me". Última mirada a l'Ara i última mirada al Mont Perdut des del pont del riu.

Vista de postal. 

No vaig fer la foto. Vaig preferir "emportar-me-la" amb mi. 

Ulls plorosos. 

Emocions. 

Difícil d'explicar. Potser ridícul per a molts. Tant se val.

Hi tornarem. 

Hi tornaré.



Comentaris

  1. Meravellós regal. Sumants vivències plegats. T'estimem.

    ResponElimina
  2. Ja ho diuen els Txarango...meravellós regal, viure.🥰

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís