40 anys...

Estic satisfet de començar aquesta temporada. Satisfet i il·lusionat.

Sí, satisfet perquè començo la temporada  número 40 entrenant de manera consecutiva. No he parat d'entrenar cap any des que vaig tornar de la mili. Aquella temporada 83-84 agafava el juvenil de El Masnou Bàsquetbol.

L'única temporada que no he pogut completar va ser la 06-07 quan la segona setmana de la temporada vaig ser destituït com entrenador del Cadí la Seu de Lliga 1. Única vegada en 40 anys que no m'han deixat acabar una temporada. Va ser una decisió que em va permetre 8 mesos de "formació". El privilegi de veure durant 4 mesos, cada dia matí i tarda, el gran Aito a la Penya  dels joves Ricky i Rudy és d'aquells que no es paguen amb diners. Gràcies, Miqui Forniés, per la gestió.

Però il·lusionat, també. Perquè les ganes de posar-me davant d'un equip per intentar que creixi i jugui un bàsquet el més complet possible és un repte que m'il·lusiona molt. Però potser m'apassiona més  posar-me davant d'una jugadora amb l'objectiu que entengui la importància dels detalls del dia a dia, la necessitat de l'esforç per anar millorant allò que li costa, el valor de la constància en el treball o la transcendència de tenir una mentalitat forta per afrontar les dificultats que segur que li aniran sorgint. Tot això són aspectes que no es poden explicar. Simplement es viuen.

Soc un privilegiat perquè allò que va començar de casualitat un llunyà 1978 s'ha convertit en una forma de vida que m'ha acompanyat fins aquí i, el més important, que fa que em senti jove, actiu i amb, com mínim, tantes ganes com sempre.

Gràcies, bàsquet. I gràcies a aquells i aquelles que encara confien amb mi.

Don't stop me now!

Comentaris

  1. https://twitter.com/cbblab1/status/1565229451486515200?s=20&t=gonRWySAmNhOYkbixtuL0g tot dit, molt orgull acumulat de germà petit en tot

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies. He tingut un bon mestre en tu. Passió pel que fas....

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís