Trist comiat...

Migdia.

Surto de classe i vaig a dinar. Obro el whatsapp i trobo un missatge inesperat.

Ha mort un Amic. 

Ja m'ha passat, tristament, altres vegades, però avui és especial. 

Vam trencar la nostra relació. 

Estic molt trist. 

La seva pèrdua m'ha fet mal,  però la seva "absència" aquest últim temps em seguirà acompanyant...

Estimava molt l'Aina i la Núria i no les ha vist créixer aquests últims anys. 

Recordo el dia que em va trucar per dir-me que volia parlar amb mi. Em va dir que li havien detectat un càncer, però, acte seguit, amb una convicció total, em va dir que el superaria. 

Després de mesos de tractament em truca i, amb un somriure immens, em diu: "Oriol, estic curat".

Separació i silenci entre nosaltres.

No m'he pogut acomiadar d'ell i m'entristeix.

Acluco els ulls i em veig celebrant aniversaris a casa seva, sortint a sopar o anant a veure'l de vacances…

Compartíem manera de pensar en molts aspectes, fet que ens va portar a recomanar-nos llibres o enviar-nos textos que després comentàvem.

Vam passar hores dissenyant projectes per al club. Il·lusions, maldecaps i dubtes al voltant d'aquestes idees. Cerveseta a Caldetes o a Argentona.

Vam riure i vam patir junts.

El bàsquet ens va unir i el bàsquet ens va separar.

Amb el bàsquet vam gaudir i amb el bàsquet vam patir.

No en vaig saber prou?

Possiblement.

El bàsquet, la vida en petit format, que tant et dona i tant et treu.

Massa passió? Potser sí.

Evitable? Segur.

Per què els éssers humans permetem el deteriorament d'una amistat?

Vaig fer prou per intentar recuperar-la?

Malauradament aquestes preguntes seguiran acompanyant-me…

Descansa en pau, Amic

Comentaris

  1. Una GRAN persona i una GRAN pèrdua. Ens queden tots els bons moments que vam passar amb ell i la seva família.
    DEP.

    ResponElimina
  2. Els pares, els amics .... les pèrdues son duríssimes i més quan no has pogut despedir-te! Quan marxen inesperadament, és més colpidor i trist. Una forta abraçada i acompanyar-te en el sentiment!

    ResponElimina
  3. De vegades cal fer un exàmen de conciència per saber si hem de perdre l’amistat per no haver volgut torçar el braç en moments claus. Aquests , son problemes quotidians, no només passen en les millors families, amics,etc, quan tens una pérdua amb molta estima i de la que encara no li toca per edat, es quan t’adones si valia la pena haver estat mes flexible en els moments que varen ser tensos i no haver de perdre l’amistat, i més encara no haver fet res per millorar-ho. Al cap i a la fi de vegades son tonteries que, escoltant-se a un mateix i posant-se em la pell de l’altre seria tot molt més fàcil. Com be dius, es pitjor saber que es podia haver arreglat i quedar-te amb aquell regust de saber que mai més es podrà parlar.
    Sort que aquestes reflexions que expresses obertes a tots ens podrán fer reflexionar i rectificar sobre actuacions que hem pogut pendre en algun moment de la nostre vida. Petons i llarga vida al bàsquet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel feedback. Molt d'acord amb com ho expresses

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Gràcies, UEM. Fins sempre

Carta oberta a les meves jugadores

Aturada i...compromís